A STIHL márka

Tudja meg hogyan könnyíti meg a STIHL több, mint 95 éve a természetben végzett munkát úttörő motoros gépeivel.

Erdei és hegyvidéki táj

A STIHL RÖVID PORTRÉJA

A STIHL csoport motoros gépeket fejleszt, gyárt és értékesít az erdészet, a mezőgazdaság, a tájépítés és az építőipar területén dolgozók, valamint a magán kerttulajdonosok számára. A STIHL gépeket kizárólag szakszerű szervizt is biztosító STIHL szakkereskedésekben értékesítik szerte a világon több, mint 55 000 szakkereskedésen keresztül több, mint 160 országban. 

Öt erdőmunkás vidáman áll egy félkörben

A STIHL világszerte hét országban végez gyártást, ezek: Németország, Amerikai Egyesült Államok, Brazília, Svájc, Ausztria, Kína és a Fülöp-szigetek.

A STIHL 1971 óta a legnépszerűbb motorfűrészmárka a világon. A vállalatot 1926-ban alapították, székhelye Waiblingenben, Stuttgart közelében található.

"Megkönnyítjük az emberek számára a természetben végzett munkát."

Andreas Stihl, a vállalat alapítója

Régi szöveg helyettesítése

Úttörő szemlélet több, mint 95 éve

A történet 1926-ban kezdődött, amikor Andreas Stihl megalapította a cégét és kifejlesztette első motorfűrészét. Ez a találmány forradalmasította az erdőben végzett munkát, aminek köszönhetően a STIHL  piacvezetővé vált ezen a területen. 

Mi a siker titka a mai napig? A cégalapító úttörő szemléletének jegyében a STIHL újra és újra forradalmi újításokat fejleszt és folyamatosan dolgozik azon, hogy fejlődjön. Teszi mindezt azért, hogy megkönnyítse a felhasználók számára a természetben végzett munkát.

Teszt

Határokon átívelő értékek

A STIHL vállalatnál a világ minden tájáról dolgoznak emberek, ezért fontos, hogy határokon átívelő értékeket tartson szem előtt, és hogy ezek határozzák meg cselekedeteit. Mert csak az arathat tartós sikert, aki folyamatosan fejlődik, és aki vállalkozását tartós elvek és kötelező érvényű irányelvek mentén építi. Ez a törekvés tükröződik a vállalati kultúrában, a napi munkában, a gépek minden egyes alkotórészében.

A STIHL számokban

A STIHL SIKERE SZÁMOKBAN KIFEJEZVE

A STIHL csoport 2022-ben 5,5 milliárd eurós rekordforgalmat ért el. Ez 8,6 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. A nem Németországban keletkezett forgalom aránya 90 százalék. Az akkumulátoros gépek irányába mutató tendencia folytatódik. A STIHL csoport enyhe csökkenést tapasztalt a benzines gépek szegmensében. 

NÖVEKEDÉS SAJÁT ERŐBŐL

A vállalatcsoport tőkeszerkezete továbbra is nagyon stabil, a saját tőke aránya magas, 60 százalékos. Ez azt jelenti, hogy a STIHL a beruházásokat alapvetően továbbra is saját likvid forrásokból finanszírozhatja. Az előző évekhez hasonlóan a beruházások jelentősen meghaladták az értékcsökkenést. A kedvező üzleti fejlődés a létszám 2,3 százalékos növekedését tette lehetővé, amely világszerte 20.552 alkalmazottat jelentett (fordulónap: 2022. december 31.). A 2022-es pénzügyi évről további információk a STIHL éves jelentésében és az online éves jelentésben találhatók.

Nők vezetői pozíciókban a STIHL-nél

NŐK VEZETŐI POZÍCIÓKBAN

Megvalósítjuk az esélyegyenlőséget, és kifejezetten bátorítani szeretnénk a nőket, hogy a STIHL-nél építsenek karriert. Számunkra csak a teljesítmény, a tudás és a képesség számít. A tizenkét felügyelőbizottsági tag közül négy nővel a STIHL AG felügyelőbizottságában a nők aránya meghaladja az előírt 30 százalékos kvótát. A STIHL AG igazgatótanácsának hat tagja között jelenleg három nő van. A STIHL AG felügyelőbizottsága a 2022. június 29-i ülésén kitűzte a "legalább egy nő" célt a STIHL AG igazgatótanácsának jövőbeli összetételét illetően.